Usein kysytyt kysymykset - Kuopion kokeminen yhdessä on hauskempaa - TrueKPO.fi
Paketit | Tapahtumat | Uutiset | Haku

Usein kysytyt kysymykset

Mikä TrueKPO oikein on? Miten palvelu toimii?

 

Kiinnostavatko TrueKPO-palvelun elämykset, mutta et oikein tiedä miten konseptimme oikeasti toimii? Tälle sivulle kokosimme vastauksia muutamiin yleisimpiin kysymyksiin, jotta sinun olisi helpompi asioida kanssamme.

Yhdessä kumppaniverkostomme kanssa tarjoaamme erilaisia, valmiiksi rakennettuja paketteja ystävien, perheen tai puolison yllättämiseen sekä yritysasiakkaiden viihdyttämiseen tai yritysten virkistyspäivien ohjelmaksi. Elämyspaketit on suunniteltu täysin valmiiksi puolestasi, jotta sinä voit keskittyä nautiskeluun ja yhdessäoloon.

Vain yritysasiakkaita koskevaa lisätietoa löydät tämän sivun lopusta.

 

Mikä TrueKPO oikein on? Miten palvelu toimii?

TrueKPO on uusi elämysten ja vapaa-ajan palveluiden verkkokauppa, josta varaat kätevästi kaiken tarpeellisen huolettomaan ajanviettoon. 

Kun olet löytänyt sopivan paketin ja lisännyt sen ostoskoriin, etene näin:

1. Tutki kalenteriasi ja valitse sopiva päivä elämykselle.

Suurin osa elämyksistämme on varattavissa aikaisintaan 7–15 vrk päähän ostohetkestä. Näin ehdimme tehdä pakettiin kuuluvat valmistelut huolella ja taata sinulle erinomaisen elämyksen!

Elämyksen ajankohta pitää valita heti oston yhteydessä, jotta voimme taata palvelun saatavuuden koko elämyspaketin osalta. Jossain tapauksissa jo varattua ajankohtaa on mahdollista vaihtaa vielä oston jälkeen, ks. lisätietoja alempaa tältä sivulta.

2. Tallenna päivämäärä ostoskorissa.

3. Täydennä omat tietosi.

Tarvitsemme sekä sähköpostiosoitteesi että puhelinnumeron, jotta voimme sopia pakettiin kuuluvista yksityiskohdista kanssasi.

4. Vahvista tilaus ja siirry maksamaan.

Tämän jälkeen voit vielä tarkastella tilauksen yhteenvetoa ja valita sinulle sopivimman maksutavan.

Huom! Kun klikkaat maksutapaa, siirryt suoraan maksuun.

 

Kun olen löytänyt mieleiseni paketin ja ostanut sen verkkokaupasta, mitä sitten tapahtuu?

Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen varausvahvistuksen heti oston jälkeen.

Varausvahvistuksessa on kuitti ostosta sekä kaikki tarkemmat pakettikohtaiset ohjeet aikatauluineen ja osoitteineen. Lisäksi palvelukumppanimme ottavat sinuun yhteyttä mahdollisimman pian (ma-pe) sopiakseen mahdollisista tarkemmista yksityiskohdista.

TrueKPO-elämykset ovat siis todellisia avaimet käteen -ratkaisuja rentoon viihtymiseen ja hauskaan yhdessäoloon - sinun tehtäväksesi jää vain vieraiden kutsuminen ja nauttiminen! :)

 

Mitä jos haluan vaihtaa elämyspaketin ajankohtaa oston jälkeen?

Päivän muuttamista tarkastellaan aina pakettikohtaisesti ja palveluiden saatavuuden mukaan.

Ilmoitus toiveesta muuttaa paketin ajankohtaa on tehtävä sähköpostitse tai puhelimitse viimeistään 7vrk ennen varatun elämyksen tapahtuma-ajankohtaa.

 

Mitä jos sairastun tai joku porukasta ei pääsekään tulemaan?

Jos ette saa korvaavia henkilöitä tilalle eikä päivää ei ole mahdollista siirtää tulevaisuuteen, paketti on mahdollista peruuttaa tietyin ehdoin. Lue lisää täältä: TrueKPO-asiakasehdot

 

Voinko maksaa elämyspaketin useammassa maksuerässä?

Kyllä! Voit maksaa osissa valitsemalla ostohetkellä maksutavaksi Jousto:n.

Jousto-osamaksun kustannukset näet täältä: Osamaksu verkkokaupassa - Valitse maksutavaksi Jousto.

 

Voinko ostaa elämyspaketin lahjaksi?

Kaikki pakettimme voi ostaa myös lahjakorttina. Valitse sopiva paketti, klikkaa se ostoskoriin, valitse kalenterista päivämäärä mahdollisimman pitkälle tulevaisuuteen ja maksa ostos.

Kun annat lahjan, ohjeista lahjan saajaa ilmoittamaan käyttöpäivä ja paketin nimi minimissään 15 päivää ennen toivottua tapahtuma-aikaa osoitteeseen myynti@vrr.fi. 

Pyydettäessä voimme tehdä ostoksesta erillisen lahjakortin lahjan saajalle. Ota siinä tapauksessa yhteyttä: myynti@vrr.fi

 

Miten maksan lahjakortilla?

Jos saat elämyspakettimme lahjaksi, riittää että ilmoitat meille paketin nimen ja päivämäärän, jolloin haluat paketin käyttää, viimeistään 15 päivää ennen toivottua käyttöajankohtaa osoitteeseen myynti@vrr.fi

 

Meitä olisi enemmän / vähemmän kuin paketissa määritelty henkilömäärä. Onko paketin henkilömäärää mahdollista muuttaa? Miten muutos vaikuttaa hintaan?

Tällä hetkellä pakettien henkilömäärää ei ole mahdollista muokata verkkokaupassa. Räätälöimme kuitenkin mielellämme ryhmällenne sopivan tarjouksen paketeista, ota rohkeasti yhteyttä: myynti@vrr.fi

 

Miten erikoisruokavaliot huomioidaan paketeissa?

Jos pakettiin kuuluu ravintola- tai cateringpalveluita, palveluntuottajamme ottavat sinuun yhteyttä oston jälkeen ja keräävät tiedot mahdollisista erikoisruokavalioista.

 

Miten pakettiin kuuluvat liput (esim. keikkaliput) toimitetaan minulle?

Tämä on pakettikohtaista ja riippuu palvelukumppaneidemme käytännöistä.

Voit huoletta ostaa pääsylippuja sisältävän paketin, sillä saat ohjeet lippukäytännöistä varausvahvistuksen yhteydessä. Varausvahvistus toimitetaan sinulle heti oston jälkeen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

Jos valitsemaani pakettiin kuuluu taksikyyti tai muuta kulkemista, miten sovin näistä?

Kuljetuskumppanimme ovat sinuun yhteydessä oston jälkeen ja tarkempi noutopaikka ja -aika sovitaan kanssasi henkilökohtaisesti.

 

Jos ostan paketin, johon kuuluu useampi elämys, mistä tiedän mihin aikaan minun pitää olla ja missä? Minkälaisen varausvahvistuksen saan, ja pitääkö sitä kuljettaa mukana koko elämyksen ajan?

Saat varausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti oston jälkeen. Varausvahvistuksessa on kuitti ostosta sekä kaikki tarkemmat pakettikohtaiset ohjeet aikatauluineen ja osoitteineen. Tämä varausvahvistus on otettava mukaan varauspäivänä.

 

Jos ostan juhlapaketin, kuten lastenjuhlat tai kotibileet, miten ja kenen kanssa sovin tarkemmista aikatauluista?

Palvelukumppanimme ovat sinuun yhteydessä mahdollisimman pian oston jälkeen ja sopivat tarkemmista yksityiskohdista henkilökohtaisesti. Sinun tehtäväksesi jää vain kutsua vieraat paikalle.

 

Jos ostan paketin, johon kuuluu livemusiikkia, saanko itse esittää toiveita kappaleista?

Jos kyseessä on tilattu yksityiskeikka, niin toivebiisejä voi totta kai pyytää!

 

Yritykset

Haluaisin maksaa laskulla, miten toimin?

Paketti varataan silloin TrueKPO:n myynnin kautta, joten olethan yhteydessä: myynti@vrr.fi

 

Haluan räätälöidyn tarjouksen?

Räätälöimme palveluita yrityksille TrueKPO:n kumppaniverkoston sisällä mahdollisuuksien ja saatavuuden mukaan. Ota yhteyttä, kerro toiveistanne ja pyydä tarjous: myynti@vrr.fi

 

Haluaisimme yhdistää useamman paketin, miten toimimme?

Toteutamme toiveita palveluiden saatavuuden ja mahdollisuuksien mukaan. Olethan yhteydessä myyntipalveluumme: myynti@vrr.fi.

 

Voinko tilata tai pyytää tarjouksen pelkästä aktiviteetista?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista, sillä myymme vain palvelukumppaniverkostomme kanssa yhdessä rakennettuja pakettikokonaisuuksia. Jos olette kiinnostuneita vain jostain tietystä elämyksen osasta, annamme toki tarvittavat yhteystiedot tarjouspyyntöjä varten.

 

Tutustu tarjontaamme

TrueKPO on elämysten ja vapaa-ajan palveluiden verkkokauppa, josta varaat kätevästi kaiken tarpeellisen huolettomaan ajanviettoon vain yhdellä klikkauksella.

Palvelu tarjoaa monia erilaisia paketteja ystävien, perheen tai puolison yllättämiseen. Elämyspaketit on suunniteltu valmiiksi puolestasi, jotta sinä voit keskittyä nautiskeluun ja yhdessäoloon.

TrueKPO tarjoaa myös paketteja yritysasiakkaiden viihdyttämiseen tai yritysten virkistyspäivien ohjelmaksi. Ohjelmasta, ruoasta ja viihtymisestä on huolehdittu, tehtäväksesi jää ainoastaan kutsua vieraat paikalle.

Pyydä tarjous ryhmille:

 

 Muokkaamme mielellämme paketit mahdollisuuksien mukaan teidän ryhmäkoolle sopivaksi.

Jenni Kulin

0400 251472

myynti@vrr.fi

Tilaa huikeita ideoita ja sisäpiirin uutisia